tisdag 15 mars 2011

after a hurricane comes the rainbow.

Hur många lingon finns det i världen
Kom precis hem från förhandsvisningen av filmen ovanstående.
Jag är mållös, jag är på riktigt mållös.
Lika bra film har jag aldrig varit med om.
Jag grät, jag skrattade så jag grät, jag log, jag levde mig in, jag trivdes, jag tyckte synd om.. You name it. HELT FANTASTISK!
Jag har aldrig känt likadant för en film i hela mitt liv. Jag har äntligen ett svar på den svåra frågan: Vilken är den bästa film du sett? Mitt svar är: Hur många lingon finns det i världen.
Se den, jag menar det verkligen. Den är värd allt.
Jag har aldrig varit med om att folk applåderat en film på bio som idag. SE DEN!
Alltså, Sverigepremiär på fredag..
All credd till Pär Johansson, vilken otrolig eldsjäl.
Och för att avsluta lite oseriöst i detta seriösa.. Sverrir Gudnason är en hunk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar