tisdag 22 mars 2011

oh my god.

Det är otroligt uttråkande att vara hemma sjuk.
Verkar dock som om Strångsjö skola saknar mig. Både hon som fixar jobb åt mig, rektorn och en arbetskollega har ringt mig idag för att försäkra sig om att jag jobbar imorgon. Och det vill jag lova att jag gör. Dessutom fick jag löneförhöjning idag också, inte mycket, men alltid nåt. Gilla.

Har precis tagit en dusch för att känna mig lite fräschare och i duschen insåg jag att man tunnar ut ganska fort när man är sjuk. Framför allt så försvinner sånt man inte vill ska försvinna, you know what i mean.

Nu ska jag samla ihop lite tvätt, slänga in det i maskinen hos mor och far sen åka och handla kvällsmaten. Blir ett recept ur min och Emmas kokbok ikväll för att lätta på humöret lite. Fruktansvärt gott är det ska ni veta. Möjligtvis slänger jag inte receptet och en bild senare ikväll.

Här är en film från Fuerte Ventura.. JAG BJUDER PÅ DET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar