torsdag 3 mars 2011

stop, don't say that it's impossible.

Jag gjorde två av mina fritidselever otroligt glada idag.
När jag kom in på fritids såg jag att dom satt och målade och gick fram och pratade lite med dom.
Vi kom fram till att dom målade av sin idol och kärlek Eric Saade från en affisch.
Då kläckte jag ur mig.
"Då måste ni ju skicka dom här teckningarna till honom."
Tjejerna trodde inte sina öron, skulle han verkligen få det här.
Dom började fnissa och blev överlyckliga. Och självklart skulle dom skriva puss och måla hjärtan på teckningen.
Sagt är sagt och nu sitter jag här med brevet, Eric Saades adress och frimärke. Dessutom skrev jag några egna ord i brevet. Jag önskade att dessa två tjejer skulle få hans autograf också, utan att dom vet. Dom kommer ju svimma om dom får tillbaka hans autograf!
Jag blir glad över att göra andra glada, även om det krävs lite extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar