måndag 14 mars 2011

thinking a step ahead.

Jag tycker synd om mig själv, har pissont i axeln (som jag faktiskt haft mer eller mindre drygt en månad nu). Är det inte knät så är det något annat självklart.
Bara att härda ut, låta bli att anstränga axeln fram till matchen på lördag får bli min rehab.
Dock var träningen rolig, Ceith var tillbaka och det kändes hur kul som helst.

Veckan är hektisk, kommer knappt hinna med mig själv känns det som.
Imorgon: Jobb 9,00-16,00. Sen blir det förhandsvisning som Rotary arrangerar på bion av filmen "Hur många lingon finns det i världen?" tillsammans med mor och far.
Onsdag: Jobb 9,00-16,00. Efter det Örebro för kvartsfinal 2.
På torsdag jobbar jag 9,00-18,00..
Ja, ska man leva så ska man leva ordentligt.

Fick nyss veta att min kusin Sandra som befinner sig i Japan, Tokyo, är okej på alla sätt och vis. Hon var med om jordbävningen men drabbades inte som andra. Skönt att veta.

Kände rent spontat för att skriva.. Lovisa, du är mycket värd.


Skapligt glad i lördags. Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar