söndag 20 mars 2011

so if the time isn't right then move on.

Ingenting är bra med mig just nu.
Klart jag har fått något skit i halsen nu också så att jag nästan har tappat rösten, kan vara lite blandat med en touch av feber också.
Axeln har i alla fall helt klart gjort sitt för att dra ner mig i depplandet.
Dessutom kommer jag ju naturligtvis inte kunna åka på akupunkturen i veckan eftersom min hals fuckat ur. Kul allt är..
Blir jobb imorgon ändå trots alla bekymmer. Jag måste jobba, plus att vi ska på musikal imorgonbitti.

Bra helg KVKmässigt har det varit i alla fall. Två vinster med 3-0 och idag avancerade a-laget till semi. Känns mycket bra. Dock kommer nog semin bli grymt mycket svårare än kvarten.

Nu ska jag ligga i soffan hela kvällen och tycka synd om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar