fredag 18 mars 2011

it's friday night and i barely made it through this week.

Har spenderat kvällen hemma hos mamma och pappa. Ätit hemmagjord pizza och kollat kärleksfilm med mamsen.

Jag har faktiskt för typ första gången i mitt liv sytt på eget bevåg, en fredagskväll.
Jag gjorde fyra kuddar och är supernöjd, fler ska det bli!
Tre blev till soffan och en stor till sängen.

Imorgon klockan trettonhundra vankas match i Järven (dessvärre) mot Bromma.
Det handlar om att vi ska vinna för att bevara vår andraplats i serien och komma upp i div 1 till nästa säsong.
Och här kommer vi till ett smärre problem. Min satans axel krånglar utan dess like. Och, just nu lutar det mot att jag inte kommer kunna spela imorgon. Kan knappt lyfta saker.
Alltid är det nåt skit.

Nej, nu ska jag sova, tidigt för en fredagskväll, men sent för en lång arbetsvecka.

God natt Sverige, ha en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar