måndag 21 mars 2011

i won't stop 'til I reach it this time.

Oxen 21/4-21/5

Det här är en bra period för att så sina frön. För många oxar kommer idéer att slå rot under de kommande veckorna, idéer som kan utvecklas till något vackert. Trots att det som händer nu påminner om en tidigare upplevelse så är det viktigt att skilja dem åt. Ja, det kan innebära att du famla i mörkret, men 2011 är ditt år för en ny början och ju mer orädd du är desto mer har du att vinna. Använd denna veckas banbrytande influenser till att göra något du aldrig har gjort förut.

Ibland stämmer mina horoskop rätt bra. Eller, det kanske beror på lite hur man tolkar budskapen också.
1. Så mina frön skrev jag om igår. (Stämmer)
2. Det som händer nu påminner om tidigare upplevelser (Stämmer)
3. Jag är väldigt orädd för allting, mer nu än tidigare (Stämmer)
4. Något jag aldrig gjort förut (Stämmer)
5. Influenser ~ influensa (Stämmer)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar