torsdag 31 mars 2011

under the bridge,

Jag är trött, fast ändå pigg eftersom jag sov mellan sju och nio. Jag mår illa, konstigt illa. Jag är inte hungrig och har inte känt någon hunger på ett par dagar. Undra om det är någon lite bacill som ligger och gror i magen? Om så är fallet så hinns det inte med i mitt schema. Plus att jag har känt mig yr och frusen hela dagen. Jag varken hinner eller vill bli sjuk igen..

Helgen är fullbokad.
Imorgon jobbar jag fram till fyra, ska sedan direkt till Ida för att bli vacker i håret igen.. När vi är klara där börjar volleybollen klockan 18.. Efter det blir det lite käk och spelkväll med lite folk här hemma.
På lördag ska jag sova tills jag vaknar, smart.. Sen föreslog mamma att hon och jag skulle tvätta mina fönster. Där någonstans hade jag även tänkt klämma in ett besök hos mormor. Var evigheter sen. På kvällen ska jag faktiskt ha pizza- och filmkväll med min vän Hanna Skagerlind. Sist vi umgicks var i somras. Så det är verkligen på tiden och det komiska var att jag sprang på henne på stan i Örebro i lördags och då bestämde vi date.
Söndag har jag tvättid hela eftermiddagen och kvällen, och tvätt vill jag lova att jag har.

Nu ska jag försöka sova bort illamåendet. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar