måndag 28 mars 2011

got nothing really smart to say.

Sitter och tittar på bb. Har sett enstaka program och tycker att människorna är sköna i huvudet, vet inte om det är bra eller dåligt.
Missade självklart 112 - poliser idag. Jag somnade som en stock halv åtta och vaknade igen klockan nio. Typiskt.
Sjukt trött efter helgen och en arbetsdag.

Drog direkt ner till träningen efter jobbet.
Sittandes bredvid ser man utvecklingen hos alla.
Ida ska bli fostras om till center istället för höger och i stort sett första gången idag körde hon det. Det kommer bli asbra, det enda som behövs är lite finputsning, och det kommer delvis från allas våran center Anna Härnström. Haha
Satt även och tittade på Lovisa och tänkte. Jävlar vad bra hon är. Sen tänker jag, hon ska åka till USA i höst och kommer inte spela med oss. Nästan så att man kan se en tår i mitt öga då. Jag undviker att prata om det.
Förresten så har vi nu bestämt oss för DIV 1 TILL NÄSTA ÅR! Tjiihoo!

Nu blev jag lite sugen på att äta nåt, matvrak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar