måndag 7 mars 2011

hard work work.

Är helt slut. Måndagar tar kål på mig.
Även fast dagen inte är den längsta i veckan jobbmässigt så sitter helgen ändå kvar.
Dock blir nog morgondagen inte snällare mot mig heller, 7.3o-16.00 är det som gäller.
Först ska jag hoppa in och vicka på dagis 7,30-9,00. Sen är jag i klassen 9,00-13,00.. 13,00-16,00 är det fritids. Och på dom här timmarna har jag inte en enda egen rast, får bara slänga i mig mat typ tjugo min.. Livet är hårt, men jag är hårdare.

Vet ni hur mycket jag önskar att jag får en tjänst som reseledare till hösten. Har sökt hos flera olika bolag så jag håller alla tummar jag äger och har att det går min väg. Tänk er sommar in på hösten och vintern, skulle knappast kunna bli bättre.
JAG LÄNGTAR TILLBAKA TILL FUERTE VENTURA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar