söndag 27 mars 2011

there's no need to worry 'cause we're always on the list.

Kvk förlorade första semin mot Lindesberg hemma ikväll.
Med hela 3-0 till och med.. Och Elin skadade sig ganska illa verkar det som, tyvärr.
Nästa match på onsdag borta. Har inte bestämt mig för om jag ska åka med dit eller inte.

Helgen har varit bra.
Kom till Örebro vid tolv igår och Hanna och jag styrde mot stan och shopping.
Blev ett par brallor och ett skärp.
Sen åkte vi hem till Hanna och duschade och fixade till oss för att dra vidare till den andra Hanna. Där var även Lenore och Johanna. Nya bekantskaper för mig, alltid kul.
Vi käkade middag och hade trevligt. Vid halv elva drog vi till ett ställe som heter Satin, billig kväll eftersom vi stod på listan och slapp betala inträde.. Sånt gillas.
Det var riktigt trevligt i alla fall.
Idag blev det IKEA och Marieberg. Handlade lite grejer på IKEA, som man alltid gör.

Nu ska jag lata mig i soffan och äta m&ms..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar