söndag 3 juli 2011

all that she wants.

Jag har haft ännu en perfekt helg.
Fredag - Stendörren (soft som fasen). Halv fyra på natten plingar det dock på min dörr, jag höll på att skita på mig av rädsla. Alex den lilla filuren orkade inte gå hem i regnet så han kraschade här.
Lördag - Lunch med Julia på kaffe och lunch. Hanna, jag, Alex och Sanjin åkte en sväng till Lager 157. Kvällen avslutades med att killarna lagar mat åt mig och Hanna, lite cab-åkning och filmmys.
Idag söndag - En heldag i Sthlm med Miche. IKEA, jag gick in för att köpa ljusrosa prylar till kommande lägenhet, och en soffupphämtning hos älskade Emelie, först i Spånga sen i Bergshamra.

Veckan som kommer kommer att bestå av mycket golf. Det kommer bli jätteroligt. Nordea Tour på Jättorp. Vilket betyder, många bra golfspelare och snygga killar. Jag kommer trivas. Men först två dagars arbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar