söndag 17 juli 2011

i just can't get enough.

Jag borde gå ut och gå men lusten och orken infinner sig inte alls.
Jag är rätt slut efter helgens bravader. Gårdagens födelsedagsfirande hos Julia var väldigt trevligt. Vi drog vidare till statt som också var skapligt lyckat. Sen bar det va på efterfest hos Tobbe. Jag och 7 killar. Jag trivdes som fisken i vattnet, såklart. Vid halv sju imorse somnade vi och vid ett idag fick Hanna komma och hämta mig.

Imorgon drar två nya arbetsveckor igång på Strångsjö fritids. Det ska bli väldigt roligt att vara tillbaka där ute. Dock hade jag sett fel och trodde att jag börjar 10 imorgon men icke, jag börjar 7,30. Bara att bita i det sura äpplet. Därför blir det en lugn hemmakväll framför teven.

Låt det vara som i en film

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar