lördag 30 juli 2011

a sign of something that you can't deny.

Jag har haft en toppenkväll tillsammans med Lovisa och Isadora i deras sommarstuga. Tusen tack för kvällen systrarna Freberg, det kunde inte alls blivit bättre.
Fiskning, crocket, onyttigheter, mysprat och bara lugnet. Toppen är ordet.

Vill bara skriva här att jag ikväll fick höra från en vän att det går rykten om mig, honom och en till som absolut inte på något sätt är sanna. Vi alla blev smått upprörda över att någon eller några sprider lögner om oss och det gör mig otroligt besviken och förundrad. Jag vet själv vad som är sant och inte och det här är långt ifrån sant.

Nog om allt kaos. Imorgon ska jag träffa två av mina käraste vänner. Julia på förmiddagen för en promenad och Zana på eftermiddagen för massa prat och så ska hon faktiskt klippa mig, helt underbart. Det blir en bra dag. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar