onsdag 27 juli 2011

behind blue eyes.

En bra onsdag. Varmt väder och glada barn som fick leka med vatten (ja det blev blöta kläder) på jobbet. Har köpt bröllopspresent åt Matilda och Christian efter jobbet. Jag får med mig Pontus som min kavaljer, skönt att slippa sitta och åka ner till Småland alldeles ensam!
Vid sjutiden åkte jag, Lovisa och Lotten till gymmet och körde hårt. Så fruktansvärt skönt kan jag tala om. Nästa sväng dit får bli på fredag.
Efter gymmet åkte jag och Lovisa ner till Harrys för att möta upp Alexandra, Maria, Elin och Elin för mat. Kom precis hem därifrån.

Nu ska jag göra av med lite pengar, vilket för mig innebär att betala räkningar. Sen ska jag lida och tycka synd om mig själv efter massagen igår.. Jag har blåmärken och är jätteöm. Men, det ska nog hjälpa i slutändan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar