måndag 25 juli 2011

young and proud.

Efter jobbet drog jag och Lovisa iväg till gymmet för att röra på våra (mitt) fläsk. Nu när min gympartner Lotten fått en spricka i någon tå och inte får träna på flera veckor så är jag superglad att min kära Lovisa kan hänga med.
Det var riktigt skönt att få det gjort och vi körde på bra. När vi var klara där så åkte vi direkt ner till c&l för att käka med Maria och Alexandra. I väntan på att Elin skulle sluta jobba blev det dessvärre en glass också. Sen så drog vi och hämtade Ida för att se film. The Reef.. Ja, vad kan man säga om den? Mycket, mycket, hav..

Blev ledig imorgon från jobbet. Vi har ganska få barn och vi kunde ordna så att vi fick varsin ledig dag den här veckan jag och Hanna. Perfekt.. Så jag och mamma tar tillfället i akt och åker till Stockholm för lite shoppning istället. Men innan det ska jag unna mig en timmes thaimassage! Vi impulsbokade idag på jobbet och jag är överlycklig, precis vad min kropp behöver efter 6 veckors hårt och tungt arbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar