torsdag 7 juli 2011

when the daylight strikes.

Välkommen till www.SLITEN.se!
Fick ungefär 2,5 timmars sömn i natt. Det var väl kanske sådär.
Efterfesten höll på till 5,20, (allt finns på film). Då tog jag mina skor i handen och gick dom typ 100 meterna hem och la mig i min säng för att sova. Klockan ringde 7,00. PIGG OCH GLAD!
Klockan 8,00 var jag i alla fall på golfbanan och hem därifrån kom vi klockan 19.

Nu är jag helt slut även fast jag inte riktigt känner det (ska inte känna efter heller), jag ska hoppa in i duschen och ner i sängen efter Hawaii 5.0.

Trivs som fisken i vattnet på golfbanan. Allt är grymt.
Imorgon 11,50 slår Robert Karlsson ut som delad 2:a. Publikboll.
Jag ska vara där direkt efter min bilbesiktning 7,50.



Bilderna tog jag för Nordea Tours räkning. Dom finns på deras sida på facebook.
Robban på bilden nederst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar