måndag 11 juli 2011

see the children run as the sun goes down.

Ska snabbresumera helgen som varit.
Lördags, utgång med Miche och hennes jobbvänner.
Harrys och statt där jag tyckte statt drog längsta stråt.
Söndag, bakissallad med Miche. Fika hemma hos familjen Lindgren och gå igenom bilder från Fuerte Ventura. Framåt kvällen träffade jag Lovisa och då blev det bad vid Djulö, pajbakning hos mig, sen hämtade vi upp Ida och drog ut till Valla av alla ställen. Bad i Märtahålet med folk, plus en sväng in på Kastrullhäxorna. Somnade inte jättetidigt.
Idag har dagen bestått av jobb, har spenderat hela arbetsdagen med att såga ner en jävla massa syrenbuskar. Efter det drog jag och Lovisa till Söderköping för mat och självklart glass. Kom precis hem därifrån och nu är det Johan Falk i varsin soffa här hemma. En av sofforna ska förövrigt Therese komma och köpa av mig på onsdag, perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar