torsdag 21 juli 2011

cause you got me good.

Igår blev det en impulstripp till Stockholm tillsammans med Miche eftersom jag kunde sluta redan klockan elva. Hon har snackat länge om att tatuera sig och igår tog vi tjuren vid hornen och gjorde sak att snacket.
Jag tog med henne till salongen där jag gjorde min, East street tattoo på Östgötagatan på Söder i Stockholm.
Tatueringen på underarmen med texten "Never a failure Always a lesson" blev skitsnygg.
Michelle Mårds underarm

Efter besöket på Söder drog vi in till city för lite shopping (som jag stod för) och käk på T.G.I. Fridays i Kungsan. Sen satte vi oss vid plattan och kollade på folk och åt muffins.

Idag jobbade jag mellan 9,00-16,30. Ett riktigt tufft pass, skulle man kunna tro, men med tre barn på två vuxna var det rätt lugnt. Imorgon är vi (!)tre vuxna på fyra barn. Det blir en sväng in till Djulö och 4H. Så, klockan står på 5,00 och jag är megamegatrött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar