måndag 18 juli 2011

but i don't stop.

Klart jag fick för mig att göra flera saker samtidigt nyss, framför allt packa ner köksinredningen i flyttkartonger och baka havreflarn. Det sistnämnda har jag inte den blekaste om varför jag gjorde för nu är det så klart ännu mer kaos i köket och ännu mer disk. Skulle nästan vilja lägga ut en bild på röran men då skulle nog mamma få en hjärtattack och det har vi haft nog med i familjen. Flarnen blev i alla fall mycket bra.

Första arbetsdagen på fem veckor i Strångsjö idag. Mysigt att vara tillbaka, det känns verkligen som "hemma". Dock hade jag bara två av "mina" elever, resten var dagisbarn (5 stycken), men det gick helt smärtfritt det också. Morgondagen bjuder på några fler barn och den bjuder mig på sovmorgon till 10,00.

Alldeles strax kopplar jag bort omvärlden och ser på Johan Falk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar