torsdag 14 juli 2011

how you remind me.

Även fast inte vädret inte är på topp, som förra veckan, så går det att göra trevliga sommargrejer ändå. Både igår och idag har jag varit ute och ätit. Igår firade och bjöd jag August på nya restaurangen Stortorget och ikväll var jag och Matilda i stadsparken och åt. Det är ju sånt man ska göra, och passa på när det är sommar.
Jag och Matilda pratade självklart massor om bröllopet som komma skall. Alltid lika roligt och spännande.

Har köpt ett köksbord idag, eller rättare sagt beställt det. Jag och pappa åkte upp till Möbelhuset efter jobbet. Skönt att få saker uträttade innan det är dags för flytt.
Börjar faktiskt få lite småpanik (ja jag vet att jag är konstig) men det är ju bara exakt en månad kvar till flytt imorgon. Fick ena soffan såld igår. Nu ska jag försöka sälja den andra soffan också plus en svart skinnfåtölj.
Är någon intresserad så är det bara att höra av er till mig på 0733-225514.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar