torsdag 22 mars 2012

amazing.

Våren är här på riktigt. Idag var det ju faktiskt nästan sommar. Runt 15-18 grader. Det var magiskt.

Efter jobbet gick jag direkt över till mormor. Behövde lite kvalitetstid med henne och det blir alldeles för sällan vi ses. Hon hade fixat mat till oss också när jag kom så jag slapp laga mat här hemma ikväll. Mycket snällt.

Väl här hemma har jag skrivit några rader för att presentera mitt ansvarsområde inom MUF - MST (Moderata Studenter) till vår hemsida som snart är i bruk. Det var svårt att få till det på rätt sätt men jag hoppas herr ordförande godtar det.
Dessutom har jag lyckats värva min käraste vän Jennye till MUF idag. TÄNK vad kul vi ska ha tillsammans vännen. Lovar att inte göra dig besviken.

Allt för idag, tack och bock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar