måndag 12 mars 2012

what doesnt kill you makes you stronger.

Helgen som var på Sundbyholmsslott var jättekul och intressant. Blev sent i säng i lördags, eller tidigt i söndags vill säga. Men det var otroligt värt det med dom människorna. Dock känns det såhär dagarna efter. Igår somnade jag sju och nu ska jag försöka kolla på Maria Wern på fyran men känner att det kanske inte lär ske. Ögonen lever sitt egna liv just nu.

Har haft planeringsdag idag på jobbet. Fick lite gjort men det är tomt där utan alla rar barn. Så imorgon blir det barn hela dagen lång.. Har lappat ihop flera lektioner i olika klasser och på fritids hela dagen. Kul!

Kom nyligen hem från familjen Freberg-Gölevik. Var där och blev bjuden på middag för att berätta om resan och hur Lovisa hade det. Mycket mysigt.

Är väldigt trött på mitt öra just nu. Fick ju veta i fredags på vårdcentralen att jag har hörselgångsinfektion på höger öra. Vilket innebär smärta vid höga ljud och dessutom noll hörsel på grund av öronsdropparna jag måste ta två-tre gånger om dagen. Jag vill bara vara fullt frisk! Är det för mycket begärt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar