tisdag 6 mars 2012

im gonna miss you, where ever i go im gonna come back to walk this streets again.

Det är sista kvällen här. Imorgon vid den här tiden är jag någonstans över Atlanten på väg hemåt. Det har verkligen varit den bästa resan och upplevelsen jag någonsin varit på. Jag ångrar inte en minut och (ta inte illa upp ni där hemma) jag har inte ens för en sekund längtat hem. Om ekonomin skulle tillåta skulle jag först och främst stannat längre och för det andra redan bokat nästa resa tillbaka.
Kommer sakna allt härifrån. Den här resan går inte att beskrivas med ord och knappt med bilder heller. Erfarenheten från allt tar jag med mig hem och låser in i säkert förvar for
Tack ALLA inblandade för dessa otroliga 12 dagar på Guldkusten. Vi säger inte hej då, vi säger.. Vi ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar