onsdag 28 mars 2012

make it my way.

Var på hälsoanalys i förmiddags. Kan rekommenderas! Fick mäta/väga alla kroppens olika vätskor, fett och muskler. Jag har definitivt mer muskler än fett och är inte överviktig eller ens nära på något sätt. Min bukfetma, den absolut farligaste sorten, existerar näst intill inte.
Kostrådgivaren kom fram till att det inte finns så mycket att ändra på hos mig men att man alltid kan äta en mer hälsosam kost, jag sa inte emot.
Så fick lite rådgivning gällande kosten som inte alls känns för hårt att följa.
Har kvällen till ära gjort en supergod bulgursallad.
Körsbärstomater
Paprika
Purjolök
Rödlök
Lövbiff
Jordnötter
Linfrön
Fetaost
Bulgur
Kryddat med oregano.
Till det har jag också en kall crème fraîchesås.

Ska ta en pw med Zana om en liten stund.
Imorgon blir det mufkväll i Nyköping - gilla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar