fredag 9 mars 2012

save the world.

Riktigt jetlaggad tror jag. Somnade inte förens två typ och kunde inte sova vidare vid fem. Så käkade lite frukost och nu är jag ute på en långpromenad. Jenny ligger hemma och sover så sött. Men jag är som sagt inte alls trött.
Går och lyssnar på musik och tänker på livet. Där jag är just nu i mitt liv passar mig som handen i handsken. Jag gör i stort sett bara saker jag njuter av och att gilla läget på det sättet är otroligt inspirerande. Jag gör det jag brinner för. Dessutom ser jag väldigt mycket fram emot de två kommande helgrrna. Den här helgen på sundbyholmsslott och nästa i Örebro.

Nu ska jag fortsätta gå sen förbi Ica nära och köpa färskt bröd till oss.

Kan dela med mig lite av min positivister, bara att ni säger till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar