tisdag 27 mars 2012

when we stand together.

Jag måste säga att min sömn inte har någon vidare struktur. Igår var jag helt övertygad om att jag skulle se Maria Wern klockan nio. Självklart somnar jag redan 19,15 och sov till 9,15 imorse. Förstår inte att jag kan sova så länge? Ikväll är klockan dock 23 och jag är fortfarande vaken. Det går väldigt mycket upp och ner med det där med andra ord.

Har en full almanacka nu ett par veckor framåt. Finns ingen tid för något annat. Men jag gillar att ha saker och ting att göra. Åtminstone när man brinner för sakerna man gör och när man gör det med schyssta människor.

Imorgon får dagen bjuda på hälsoanalys på Hälsokällan (är lite skeptisk faktiskt), sen jobbar jag 13-16 sen kör vi volleybollträning. Bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar