fredag 9 mars 2012

the one that got away.

Dagen är slut. För över en timma sen. Men jag är inte trött. Frågan är om jag möjligtvis är lite jetlaggad? I SF är ju klockan bara 16 nu. Har iallafall en sovande Jenny bredvid mig. Vi har myst och kollat på film ikväll. Kändes självklart eftersom vi varit i från varandra i över två veckor.

Imorgon bitti ska jag kila över till Annika på massage och hon ville höra allt om resan. Så någon direkt avslappningsmassage lär det inte bli, bara den nödvändiga sorten.
Sen måste jag ringa vårdcentralen, misstänker öroninflammation efter flygningen - som det öronbarn jag är. Och nej, kanske inte är en höjdare med massage då, men det dör man inte.

Efter det drar jobbet igång igen, och det är roligt. Har fått lite nya arbetsuppgifter året ut vilket känns mycket bra.
Sen har jag en helg på Sundbyholmsslott att se fram emot, även om det där med bubbelbadandet inte lockar direkt. Men vad gör man inte för MUF!? Kanske hittar någon bra utväg?

Nej, sömn var det? Ska åtminstone göra ett tappert försök.

Insåg förresten förut att jag faktiskt flög med Lionel Richie hem från Paris igår. Flott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar