onsdag 21 mars 2012

find out who is really there for me.

Det blev ett bra möte. Vi blev klara med vårt projekt och lyckades boka in lite fler grejer för framtiden.
Älskar gänget.. Alla är så bra! Ida, Ludvig, Gustav, Ebba och Emma! Självklart dom som inte var där också.. Ovärderligt!
Efter mötet gick jag och Ida tillsammans. Vi skulle åt samma håll så det passade perfekt för en pratstund. Det blev en lång sådan. Jag gick med henne hem till hennes otroligt fantastiskt mysiga och fina stuga. Vi drack te och pratade.
Det var lite kyligt att gå hem sen dom typ 5 km. Men jag fick upp värmen.

Ibland är livet bara helt underbart och allt är lätt. Sprider gärna min glädje runt omkring. Men först ska jag sova.

Sämsta bilden, men det är konst. Det är Ludvig som hoppar. Mycket internt.

1 kommentar: