måndag 2 januari 2012

anxiety.

Ångest med stort Å!
Har inte tränat idag och nu mår jag bara piss och helvete på grund av det. Försöker tänkt att "ena vilodag är ju bra" men fan, får inte in det.
Imorgon ska jag köra extra hårt bara för det. Ska vara där ett par timmar minst.

Har annars idag jobbat, var en rätt seg och långsam eftermiddag. Sen har jag som många andra kvällar spenderat tid nere i hallen och kollat på speccecup.
August är helt fantastiskt. Bie möter KSK i kvartsfinal och allt avgörs med straffar. August lägger det som kom att bli den sista straffen och gör det jääävligt iskallt. Han chippar in bollen. Jag har nästan aldrig varit lika nervös och bara vrålade när dom vann. Så imorgon blir det ytterliggare en kväll i hallen för semi och förhoppningsvis final. Nagelbitare.

Trött som en gnu, nu ska jag äta upp min finncrisps sen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar