torsdag 26 januari 2012

revenge.

Var på en skitbra och riktigt givande föreläsning ikväll.. "Hur man hanterar besvärliga personer"! Henrik Mattsson hette föreläsaren och han kommer ha en till föreläsning i Katrineholm, på Safiren, den 2 april har jag för mig att det var. GÅ PÅ DEN! Jag har aldrig tänkt lika mycket efter något som nu och helt plötsligt förstår man saker och ting och ser det ur en helt ny synvinkel. Mycket väl värt kan jag tala om. Annars kan folk i allmänhet tycka att det låter trist med föreläsningar, och visst den höll på ganska länge ikväll, men så är inte fallet här. Mer föreläsningar för min del.. 2012 ska bli utbildningens- och allmänbildningens år för mig. Hade till och med spanat in en snabbkurs idag om diverse fysiska sportskador, leda ett lag som tränare och så vidare som jag mycket mycket gärna hade velat gått. Kruxet var bara att jag fick kallelsen idag och sista anmälningsdag var idag och kursen i helgen, lite sent dessvärre.

Efter jag kom hem från den har jag kollat på min nya seriedrog.. Revenge. Zana fick in mig på den banan förra veckan och redan då fastnade jag, vill bara se mer mer mer direkt. Men jag får hålla mig till tåls till nästa torsdag.

Skrev med Lovisa förut. Oj vad jag saknar henne och oj vad jag längtar tills vi ser varandra där på flygplatsen i SF med vetskapen att nu får vi spendera tio dagar tillsammans och göra jävligt häftiga grejer. Hon är så långt bort men ändå så nära. Du är viktig Lovisa!

Sen vill jag förövrigt skriva här som ett smått, och inte alls så farligt egentligen, hot till dom grannar som började hamra halv åtta i morse att om ni gör det imorgon bitti under min sovmorgon så blir jag inte särskilt glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar