fredag 13 januari 2012

a little bit of that.

Jag har spenderat min kväll i södra Katrineholms absolut i särklass finaste hus.. Närmare bestämt hemma hos Gunnar och Monika. Men självklart var det Hanna jag var där för att träffa. Vi drack te, åt smörgås och pratade igenom allt som hänt det senaste halvåret typ. Mycket mysig kväll! Och den måste definitivt göras om inom en snar framtid.

Innan jag kom dit var det träning som gällde för ungdomarna. Dom hade inte hela tiden lätt att hålla fokus på träningen då Sveriges juniorlandslag i handboll fick bli våran publik för kvällen. Jag förstår dom, hade jag varit i deras ålder hade jag också haft sjukt svårt att hålla koncentrationen på volleybollen. Det är inte varje dag 20 snygga vältränade killar kollar våra träningar liksom.. Dessutom tror jag tjejerna ville prestera bra med deras ögon på sig också. Vilket inte gör mig någonting!

Morgondagen får bjuda mig på hemmagjord glass med min nya glassmaskin! Inte mig emot, en film på det och helgen är näst intill fulländad, lördagens fest på det och jag är nöjd och glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar