torsdag 5 januari 2012

baby come on.

Det var så otroligt nära att jag sket i att åka till gymmet. Var tröttas i stan och kände absolut ingen motivation och tänkte "man behöver vila också" dessutom sa flera personer det till mig. Men ångesten och allt med den tog överhanden och självklart åkte jag dit och ägnade 40 minuter på bandet med intervaller. Kändes rätt okej faktiskt. Kör ett pass imorgon, lördag, söndag och måndag.. Tisdag ska jag vila, äta bra och göra något roligt, ej energikrävande för att ladda på bästa sätt. Några förslag på vad jag kan göra?

Behöver någon som kan rädda mig..

Nu ska jag lyssna på peppande musik och läsa ut min bok. Imorgon drar sändningarna igång 9,15 men då får ni se mig i rutan istället, är stand in för Håkan på speakerstolen! Wish me good luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar