tisdag 31 januari 2012

big ideas.

Dagen är strax över och jag är precis hemkommen från mufmöte i Strängnäs. Mycket bra och givande. Jag och Fredrik lyckades skriva klart en motion till distriktsstämman och började på ytterligare en. Kändes bra. Dessutom var det kul att träffa Gabbi igen (distriktsordföranden) som gav lite tips och tyckte lite. Jag tog till mig vad hon sa och ska sätta mig och skriva lite nu.

På vägen hem höll vi på att krocka med tre jävligt stora och feta vildsvin. Överdriver inte om jag säger att set var max 2 meter från att smälla, men som den skickliga bilförare jag är så lyckades jag tvärnita i tid och väja.

Dessutom måste jag också lägga in en skitsnygg bild på Ludvig Borg som var med, han är den mest speciella, påhittiga och roligaste person jag någonsin stött på. 14 år och sådan, otroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar