onsdag 11 januari 2012

never give it up.

Jag har ont i precis hela kroppen.. Jag är helt slut. Min förkylning tog ut sin rätt och min hals och mina lungor håller på att gå sönder känns det som. Jag klarade inte testerna idag uppe i Falun. Men jag är varken bitter eller deppig, utan snarare nöjd över att jag nu har sett vad som krävs och dessutom har fått träffa många fina människor som jag tror kommer bli toppenbra poliser, framför allt i min grupp men också en kille i en annan grupp som jag pratade lite extra med.. Önskar dom all lycka! Jag sammanfattar detta med att jag är en erfarenhet rikare. Nu lämnar jag detta bakom mig och ser framåt emot en spännande vår och sommar.

Först och främst fortsätter nedräkningen till USA - 42 dagar kvar! Har dessutom idag bestämt med Niclas att jag och Lovisa ska åka och hälsa på honom över en helg nere i Santa Barbara! Det om något kommer bli grymt, en liten roadtripp på andra sidan jorden.
Dagarna i USA kommer definitivt bli årets bästa. Sen får vi se om jag stöter på ovannämnda kille från dagens tester som faktiskt jobbar med säkerheten på Arlanda när jag åker. Vore ju faktiskt festligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar