söndag 8 januari 2012

i wont give up.

Har legat två dagar nu. Största bekymret har varit huvudet. Ont ont ont och toppades med migrän idag.. Annars har jag någon grad feber och är förkyld. Så länge jag inte får ont i halsen är allt lugnt. Peppar peppar!

Var över till Konsum förut och handlade bra-mot-förkylnings-varor. Fick med mig: vindruvor, blåbär, granatäpple, loka, tranbärsjuice, omega3tabletter, provivadryck. Ska försöka få i mig allt det plus dom två olika sorterna vitaminer jag redan hade hemma.

Imorgon blir en heldag på jobbet - planeringsdag närmare bestämt. Vilket betyder att det är barnfritt vilket kan vara bra för mig, inget illa menat mot barnen utan ork- och förkylningsmässigt.

Har alltså blivit två ofrivilliga vilodagar. Är som i en liten bubbla.. Fokus fokus fokus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar