måndag 30 januari 2012

look at you over there.

Jag vickar i 3-4:an idag och imorgon. Dom har slöjd just nu och jag är lite lätt rastlös. Sitter bara och tänker på USAresan och hur svårt jag har att förstå att jag ska dit. Vet att det blir mycket tjat om det här men det är en riktigt stor grej för mig, har liksom aldrig varit utanför Europas gränser även fast jag varit utomlands många många gånger.
USA känns liksom snäppet värre, speciellt tidsomställningen som jag aldrig varit med om (förutom någon timme åt det ena eller andra hållet såklart).
Dessutom ska det bli grymt kul att träffa mina peeps som är "over there". Framför allt Lovisa som jag saknar ihjäl mig efter ibland. Plus att jag självklart hoppas att det ska vara en gnutta varmare där än dom -9 det var här imorse.
Ja så får det bli, när jag slutar vid två ska jag definitivt åka hem och plocka fram grejer jag måste ha med mig (förutom alla grejer jag ska köpa där borta såklart, för om jag inte är helt borta med vinden så tror jag min bror och mamma kommer lägga en eller annan beställning på billigare, än i Sverige, märkesplagg).

Nu ska jag äta lunch och sen vara med en stund på fritidsplaneringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar