söndag 8 januari 2012

i'm bulletproof, nothing to lose.

Jag mår mycket mycket bättre. Än en gång peppar peppar ta i trä. Nu är jag bara seg för att jag har legat hela dagen. Önskar verkligen att det känns såhär när jag vaknar imorgon också.
Min vitaminboost hjälpte tror jag. Ska ta ett gäng tabletter och grejer nu innan jag går och lägger mig. Dessutom har jag packat med mig granatäpple till lunchen imorgon.

Det kan också tänkas att det hjälpte med den hemmagjorda tzatsikin med massa vitlök jag gjorde till kvällsmaten. Så vill härmed varna känsliga kollegor om en otrevlig odör imorgon på jobbet. Men vi behöver ju liksom inte köra mun-mot-mun-metoden. Det är i alla fall värt det för det är nog den godaste tzatsikin jag någonsin ätit.. Klapp på axeln till mig själv.

Nu har jag bäddat rent i sängen och ska hoppa ner i den. Tänkte nog läsa ett par sidor i Mari Jungstedts femte bok, I denna ljuva sommartid, som jag precis påbörjat. Blir som en drog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar