onsdag 25 januari 2012

how are things today.

Det första jag måste skriva här är vilken stor och häftig person Anton Hysén är! Tittar på Livet blir bättre på trean och blir väldigt berörd av honom. Han kom ut som homosexuell i våras och är den andra elitfotbollsspelaren i världen med att "komma ut"! Jag tycker han är otroligt stark och jag ser upp till honom otroligt mycket.. Tänk om fler vore så modiga som han. Då hade världen sett lite bättre ut tror jag. Dock är det lite sorgligt att en så pass snygg man lämnat oss tjejer bakom sig ;)
Nog om detta.

Har varit nere och tränat volleyboll gånger två ikväll. Skulle egentligen bara köra ungdomsträningen men det var så pass kul på div 1 träningen så stannade på den också. Känns mycket bra inför matchen på söndag!

Var även med August på Sjögrens idag så skrev han in sig för körkortsutbildning! På tiden!

Imorgon blir det jobb hela dagen. Först i 5-6:an eftersom typ alla lärare är på kurs sen fritids som vanligt. När jag slutat för dagen är det bara att dra hem och skruda om lite kanske för att sedan gå på föreläsningen "så hanterar du besvärliga personer" med mamma. Kan bli intressant och jag tror det kan vara bra att ha med sig i bagaget i framtiden.

Nu åter fokus till Livet blir bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar