fredag 2 maj 2014

140502.

Jag avskyr att det känns som söndag idag också. Ibland kan man verkligen känna att man inte har något framöver att se fram emot. Men det har jag. Framför allt nästa helg och den efter det för först är det Kal & Ada i Göteborg och sen om två veckor blir det födelsedagskalas här.
Men. Ändå längtar jag hem till skitkatrineholm och min familj och mina gamla vänner. Även fast allt här är hur bra som helst.. Konstigt det där.

Ska väl i alla fall ta tag i den här fredagen och först och främst åka på ansiktsbehandling om 30 min. Efter det väntar plugg och sen tänkte jag lyxa till det med hemmagjord hamburgare och coleslaw i min ensamhet ikväll. Eller så blir det en kokt med bröd i brist på ork och lust. Får väl se..
Dessutom spelar min bror match ikväll (vilket jag tycker är skitkul att kolla på).. Men mamma får skicka bilder och film! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar