tisdag 20 maj 2014

140520.

Med så fint väder ute så borde jag gå ut och gå, men jag har verkligen ingen som helst lust.. Så jag struntar i det! Jag tog tag i städningen jag borde gjort i söndags nu istället. Det är tacksamt att bo på 24 kvadrat för det tar typ fem minuter att städa!
Annars sov jag hela eftermiddagen.. Är inte riktigt kry än från min sjukdom. Rösten har inte kommit tillbaka till sitt riktiga jag och jag är fortfarande snorig. 

Hade en väldigt intressant föreläsning idag. Två kvinnor från universitetet i Ghana berättade om hur det ser ut där nere med jämställdhet med mera. Kul att få vidga sina vyer!

Har pratat med Lovisa ikväll också. Det var bra för välmåendet. Saknar henne, saknar våra impulsivs upptåg! Vi bokade i alla fall in en utgång den 14 juni när vi båda är i Kholm samtidigt! Det ser jag fram emot något enormt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar