fredag 2 maj 2014

140502.

Efter ansiktsbehandlingen mådde jag mycket bättre, rent mentalt. Det kändes som om jag gjort något av dagen (det kändes inte som en söndag). Och att jag inte gillar söndagarna beror inte på att det efter det blir måndag utan för att det oftast inte händer något på söndagar. Och då blir ju nästan alla dessa hemmapluggdagar som söndagar. Blä! Jag vill ha föreläsningar eller något annat i skolan. Jag skulle aldrig palla att vara arbetslös!

I alla fall.. Jag gjorde mina hemmagjorda hamburgare ikväll, och coleslaw (som kan vara det godaste som finns)! Och mitt i matlagning frågade Ida om jag vill grilla med henne imorgon kväll, efter att vi kollat på Thoughest här borta på Ribban. Camilla ska tävla och vi ska heja!
Ska bli en kul lördag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar