tisdag 13 maj 2014

140513.

Vilken bra dag det har varit!
Carola och Emma kom och fikade och hade med sig fina presenter från twilfit såklart! Perfekt!
Sen träffade jag Clara och Johanna för middag på Fridays på Lilla Torg! Servitören förstod att jag fyllde år eftersom jag öppnade presenter och vi drack mousserande innan maten så han kom och bjöd på efterrätten! Då blev jag himla glad. Det är de små gesterna som är värda massor!
Tack för all uppvaktning idag, sms, samtal och dyl! Jag har nog haft den bästa födelsedagen hittills! Och mer firande blir det i helgen!
Det bästa av allt med idag - jag bokade precis biljetter till mig, Emma och Hampus för att se Sverige spela mot Danmark i Köpenhamn den 28 maj! Sååååå braaaa!

2/4 paket av Johanna!






Tydligen kallas man för gris här nere när man fyller år? Har fått höra det flera gånger idag..

Efterrätten! Supergod 


Presenterna från Johanna!

Presenterna från familjen Svensson 

Tvål från Svenssons och champagneljus från mamma

Blomma från faster Lena! Och hur coolt är det inte att krukan matcher min tatuering?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar