söndag 18 maj 2014

140518.

Jag har haft en superhelg med Zana och Emelie! De är så bra, skulle inte klara mig utan de två!
Igår var det fantastiskt fint väder så vi var ute nästan hela dagen.. Sjukt skönt. Blev en lunch nere vid vattnet och sen att ligga där och prata om allt mellan himmel och jord var bra för hjärtat!
Saknar de redan, mina fina!
Igår kväll kom en liten blandad kompott av vänner hit och först hade vi lite picknick och sen gick vi in och tog plats i min lilla låda. Vi var många och vi fick precis plats.
Avslutade kvällen på Lilla Torg med Emelie, Zana, Rebecka och hennes pojkvän med kompis. Där fick vi se polisen agera kan man säga. Idag stod det i tidningen om ett mordförsök på en entrévärd.. Det uppfattade vi aldrig att det var så grovt men jävlar vad målade polisbilar det kom med blåljus. Tror jag räknade till åtta stycken! Sjukt..
Men ialla fall, en riktigt mysig och bra helg.
Nu vill jag bara hem till kholm och umgås med mina gamla vänner hela sommaren!























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar