torsdag 8 maj 2014

140508.

Varje morgon och varje kväll när jag tvättar mitt ansikte blir jag glad. Det trodde jag INTE att jag skulle vara för 6 månader sedan. Min hy har förbättrats massor, aknen är under kontroll!
Bra produkter, ansiktsbehandling varannan vecka sedan 3 april och tankar på vad jag ska undvika i livsmedel med mera har hjälpt mig så mycket. Kosta vad det kosta vill, att ha ett fint ansikte är priceless!

November 2013 (samma sida av ansiktet som på bilden nedan men ena bilden är spegelvänd)

Maj 2014

Det är en bit kvar men nu börjar jag se ljuset i tunnelns slut. Veckan innan midsommar ska jag göra en behandling som innebär att massa micronålar i en apparat likt en penna sticks in i hyn. Detta för att få bort ärren (det är ärren som är det som syns i ansiktet på sista bilden). Det är som att tatuera sig utan bläck och med mindre nålar. Samma procedur liksom. Det ska bli spännande!

1 kommentar: