fredag 23 maj 2014

140523.

Fredagkväll klockan 21:00. Jag avslutar jobbet med hemtentan för idag. Har skrivit ca en sida, ungefär 2000 tecken (tentan ska vara på 8000). Jag är en bra bit på vägen för att ha ungefär 12 dagar kvar. Heja heja.. Det vi ska skriva om är riskfaktorer och möjligheter med globalisering i vår föränderliga värld. Rätt intressant ämne kan jag tycka.

Gudars skymning, jag brände mig rätt ordentligt idag ute i solen. Benen bränner och den vänstra armen. En jämn bränna blev det då inte! Men, vad gör man inte för lite färg, hoppas bara den håller i sig!

Imorgon blir det en tur till Ida i Eslöv. Det är tydligen marknad där. Ett ypperligt tillfälle att umgås tyckte vi.
Sen fortsätter jag med pluggandet imorgon kväll!


En ben där nan ser var shortsen suttit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar