måndag 19 maj 2014

140519.

Idag blev jag lite ledsen eller snarare irriterad! På vår föreläsning i förmiddags kom det fram att det lagts in två nya obligatoriska grejer i skolan den 2 och 3 juni! Jag som skulle åka hem med mamma och pappa den 1 juni! Men ååh! Sånt funkar inte i mitt planerarhuvud, helt ärligt! Då blir det till att boka FÖRSTA BÄSTA tåg hem den 3 juni! Så irriterande.. Vet egentligen inte varför det stör mig så mycket men det är väl det att jag bara vill hem till Kholm! Nu får jag helt enkelt vänta två dagar till mot vad jag hade planerat. Det stör mig..

Men men, hade det i alla fall bra under vår långlunch idag.
Jag och Johanna åt först på Möllan sen gick vi ner till Pildammsparken och satt i solen en stund. Så skönt väder, men nu har det börjat regna. Tummen ner på det eftersom vi har lagmöte ikväll som jag ska cykla till!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar