torsdag 22 maj 2014

140522.

Oj oj oj. Nu är jag glad för att jag kommer bo i Katrineholm i sommar. Min lägenhet är STEKHET! Klockan är halv nio, det är bara maj, och jag sitter och svettas sönder i linne och trosor med alla fönster öppna. Vill inte veta hur varmt det kan bli en riktigt het sommardag. Wow..
Men, ska inte klaga!

Idag hade vi seminarie i skolan. Gick bra.. Skönt! Nu är det bara (!) hemtentan kvar för terminen. Den kommer ut imorgon. I och för sig ska jag inte ropa hej ännu för vi har inte fått veta om vi behöver göra omtenta eller ej än. Men ändå. Man ser ljuset i tunnelns slut. Känns som det var igår jag började!

Gick i alla fall en sväng på stan med Johanna och Clara efter det. Det rundades av på Fridays! Mat och dryck blev det där i solen. Lovely med saker att göra och inte bara ligga hemma i min säng och titta ut på vädret. Dock är det dags att bli kvitt min förkylning och hostandet nu!

Imorgon ska det bli varmt och gött igen. Jag ska ta tag i mig själv och våga ta mig ut till vattnet och sola lite har jag tänkt. Jobbigt för en människa som jag som är rädd för att vara ensam bland människor. För några år sedan betalde jag inte i affärer om jag var där med vänner eller familj, det fick någon annan göra! Herregud.. Haha!

Nu är det hockey! Heja Tre Kronor!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar