söndag 25 maj 2014

140525.

Som moderat är jag väl inte jätteglad ikväll efter första resultatet av röstningen till EU-valet. Men, inget är hugget i sten, bara att kämpa vidare och inte att förglömma att vi har fler partier under oss än över oss. Jag är glad över att centern och kd i alla fall klarade 4% spärren.

Har suttit inne hela dagen. Pluggat. Har nu skrivit ca 6000 tecken av de 8000. Och än så länge är det bara ett utkast, mycket kommer ändras och läggas till säkert.

Har haft fönsterna stängda hela dagen och så fort jag gjorde det försvann nästäppan och hostan la sig. Nu har jag öppnat igen för det är så sjukt varmt här inne..
Imorgon bitti ringer jag vårdcentralen!

Ny vecka med nya möjligheter.. På onsdag blir det fotboll i Köpenhamn (Danmark-Sverige!) och när jag kommer hem därifrån är mamma och pappa här! Sen blir det toppgolf torsdag eller fredag. Sen är det bara några dagar kvar tills jag flyttar hem till Kholm över sommaren!


Lyxade till det med jordgubbar, kladdkaka och grädde idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar