måndag 12 maj 2014

140512.

Jag har alltid varit en riktig sporttjej, alltid älskat att göra sånt som normen säger att killar älskar att göra! Jag har aldrig varit intresserad av smink, kläder eller skor eller vad som nu är kvinnligt enligt normen. Det finns naturligtvis många tjejer som är med mig på detta också men det är normen som säger att det är manligt att som jag älska att kolla på all slags sport live, (lite mindre intresserad är jag väl kanske när det kommer till tv om det inte gäller något landslag!) Jag mår riktigt bra av de tillfällen jag går på en match oavsett vilken division eller sport det gäller. Och jag tycker bland det roligaste som finns är att se min bror spela!

Exempelvis skulle en sjukt uppskattad dejt för mig lätt vara att gå på en match och käka korv i pausen och skrika oss hesa och inte en uppstyrd romantisk middag där man ska se varandra djupt in i ögonen och avsluta med bio (om det nu är så vanliga dejter ser ut?)..

Eller fatta att få dela mitt stora intresse för landslaget i fotboll med en tjejkompis. Då kan man åka på alla deras matcher och bo på hotellet där dom bor, som jag brukar göra med familjen. Kanske skulle bli lite mer party med en vän, förlåt mamma ;)
Eller att bara dela en vanlig tråkig måndagskväll med någon för att gå på match! Perfekt!

Finns det någon där ute som tycker som jag i detta avseende så hojta till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar